Jutun lähetti Tintti, Sami & pojat , Tammikuun 3, 2005 kello 10:37:28
Meiltä kans!Meiltä kans oikein hauskaa uuttaa vuotta kaikille!
Paljosta saadaan kaikki olla kiitollisia, yksi niistä on ystävät. Näkemisiin PON-riennoissa!
Ja Pohjoseen hurjasti onnea Kirsille mikäli nämä huhut pitivät paikkansa :)