Jutun lähetti Eeva , Lokakuun 19, 2003 kello 13:58:43
ONNEA SOHVI !RUTKASTI ONNEA SOHVILLE, KOTIVÄKINEEN, VALIOKSI TULON JOHDOSTA OULUSSA:C)!!!
ONNEA MYÖS FANILLE JA KIRSILLE VSP;STÄ, NIIN IKÄÄN OLULUSSA SEKÄ KAIKILLE MUILLE MENESTYNEILLE KOIRAKOILLE TÄNÄ VIIKONLOPPUNA!T:EEVA JA "KARVAKORVAT"