Jutun lähetti Tintti , Joulukuun 13, 2004 kello 14:57:08
Onnea! Vastineena juttuun: Ruotsin ja Belgian voittajat, jonka kirjoitti: Anne , Joulukuun 13, 2004 kello 10:01:01: Hurjasti onnea meiltäkin!! Kingi lähettää siskolleen suukkoja :)
Vastineena juttuun: Ruotsin ja Belgian voittajat, jonka kirjoitti: Anne , Joulukuun 13, 2004 kello 10:01:01:
Hurjasti onnea meiltäkin!!
Kingi lähettää siskolleen suukkoja :)
Vastineet / Follow Ups: