Jutun lähetti tanja nylund , Joulukuun 3, 2004 kello 17:33:40
Re: KOIRIA VARASTETAAN !!Vastineena juttuun: KOIRIA VARASTETAAN !!, jonka kirjoitti: Taija , Marraskuun 11, 2004 kello 16:44:16:
kävin lukemassa saksanpaimenkoiraliiton sivuja,siellä myös juttu koiran varastamisesta.
joku oli varastanut auton vantaalla,jonka sisällä oli saksanpaimenkoira.
koiraa ei ole vielä löydetty eikä liiemin autoakaan.
kaksi venäläistä miestä liikkuu kerava järvenpää alueella maasturilla ja tarkkailevat ihmisiä joilla on koiria.
eli kannattaa todellakin miettiä mihin koirat uskaltaa tänäpäivänä jättää..