vielä ehtii mukaan !!!


[ Vastineet / Follow Ups ] [ PON-sivujen juttupalsta ] [ FAQ ]

Jutun lähetti Taija , Marraskuun 6, 2004 kello 11:37:50
----------------------------------------------------------------------

vielä ehtii mukaan !!!

Vastineena juttuun: PIKKUJOULUISTA, jonka kirjoitti: Eeva , Marraskuun 5, 2004 kello 22:20:34:

Moikka kaikille !!

Vaikka pikkujouluihin on ollut tämä ennakkoilmoittautuminen, ei se tarkoita sitä, etteikö sinne voisi piipahtaa mukaan, vaikkei ole etukäteen sinne ilmoittautunut.
Ilmoittautuminen oli siksi, että saisimme tarjoilut järjestettyä ja tietäisimme noin suurinpiirtein määrän, jolla ruokailua suunnittelemme.

Jos nyt jonkun tekee ihan hirveesti mieli tulla mukaan PON-porukoitten iloiseen pikkujhoulujohlaan, vaikkei ole etukäteen ilmoittatunutkaan,
NIIN SE ONNISTUU IHAN VARMASTI !!!

KAIKKI VAAN JOUKOLLA MUKAAN, ja huom !! nämä pikkujoulut ovat tarkoitettu ihan perheen pienemmistä lähtien KAIKILLE .

Taija



----------------------------------------------------------------------

Vastineet / Follow Ups:





[ Vastineet / Follow Ups ] [ PON-sivujen juttupalsta ] [ FAQ ]