Jutun lähetti Eeva , Lokakuun 14, 2003 kello 19:16:53
PON Ulkoilupäivä! Toivottavasti näemme runsaslukuisina ulkoilupäivillä ja toivottavasti sää-herra olisi puolellamme;c) Tervetuloa! T;Eeva ja koiruudet
Toivottavasti näemme runsaslukuisina ulkoilupäivillä ja toivottavasti sää-herra olisi puolellamme;c)
Tervetuloa! T;Eeva ja koiruudet
Vastineet / Follow Ups: