Jutun lähetti Mirkka , Lokakuun 17, 2004 kello 21:49:39
Tarusta (Marquee Bag of Bones) Kainuun midi piirinmestari 2004Otsikkohan sen asiantyngän jo kertookin.
Mestaruus ratkaistiin perusradan ja hyppyradan yhteistuloksella, joka meillä oli 10,35. Agilityradalta hankimme 5 vp, loikkaamalla puomin alastulokontaktin yli:( Hyppyradalta haalimme loput, 5,35 virhepistettä yliajasta. Ihanneaika oli vain 34 sekuntia, radalla oli tiukkia suunnan muutoksia eikä Taru osannut "lukea" rataa vaan haahuili pari kertaa vähän omiaan.
Silti meidän suorituksemme riitti mestaruuteen. Kuudesta koirasta ekalla radalla hylättiin jo 3. Toiseksi sijoittunut teki kaksi ratavirheetöntä suoritusta, mutta hitaammin kuin me. Kerrankin vauhtimme riitti.
Mirkkaps. On meillä varsinainen rotukirjo agilityssä täällä Kainuussa.
Minien mestaruuden vei spanieli ja maksien "meidän kylän" whippet!