Jutun lähetti Mirva , Lokakuun 3, 2003 kello 20:45:16
Re: Onnea Zamy!Vastineena juttuun: Onnea Zamy!, jonka kirjoitti: Kirsi , Lokakuun 3, 2003 kello 19:51:49:
ONNITTELUT minunkin puolesta Marjolle, Makelle sekä Majkalle
O N N E A
T. Mirva, Suka ja Hulda