Jutun lähetti Eeva , Lokakuun 3, 2004 kello 19:12:48
ONNEVA!!!
Rutkasti onnea Volecille,Tiinalle ja Taijalle tän päiväisestä
hienosta menestymisestä Tampereen ryhmä näyttelyssä!!!
Onnea myös muille viikonloppuna menestyneille...T: Eeva Ja Mimmi