Jutun lähetti Majka , Elokuun 25, 2004 kello 18:24:05
Tokomestaruuskisat ja Agilitymestaruuskisojen AloittelevatHiio-hoi!
Muistuttelen tässä, että otsikon tapahtumiin on viimeinen ilmoittautumispäivä persjantaina!
Tokon hihnaluokan sääntöjä voi kysellä allekirjoittaneelta, voin lähettää sähköpostitse jos jotakuta vielä mietityttää riittääkö rahkeet osallistumiseen. Ja aivan varmasti riittää :-) sillä ihmeitä ei vaadita!
Kisakenttä on aidattu alue.Tokokisojen tuomarin ilmoitan lähipäivinä.
Agilityn Aloittelevien luokkaan olemme iloksemme saaneet tuomariksi ja sihteeriksi sekä ratamestareiksi tutut PON-ihmiset Tarja ja Petri Kähkösen, jotka varmasti tuottavat juuri PONmaisia mielenliikkeitä ilmentävän radan. (siis meneekö PON grillille suoraan A-esteen ylitse vai pujahtaako putken kautta) :-)
Paikanpäälle tarvitaan myös jonkin verran työntekijöitä ja muita apumiehiä, erityisesti agilityyn rakentamaan rataa tokon jälkeen ja kisan aikana nostelemaan rimoja ja jälleenrakentamaan esteitä; viimemainitulle saattaa olla tarvetta etenkin sen jälkeen kun allekirjoittaneen tohelo on radalla esiintynyt (sanan varsinaisessa merkityksessä).
Toivottavasti myös yleisöä kertyy paikalle sankoin joukoin, kannustamaan kisailijoita ja edellisten vuosien tapaan, hyvät naurut taitaa olla taattu. ;-)
Ilmoittaudu siis pian mukaan! Myös paikalle tulevat höpsöt jotka ovat valmiita toimimaan myös apulaisina saisivat mielellään ilmoitella tulemisestaan niin tiedän että tarvittava määrä "henkilökuntaa" saadaan paikalle ja kaikki sujuu jouhevasti.
Majka