Jutun lähetti Taija , Heinäkuun 4, 2004 kello 21:46:14
onnea uudelle valiolleONNITTELUT UUDELLE VALIOLLE, VIIVILLE eli siis Marquee Goody-Goodylle.
Viivi tuli siis valioksi Karjaalla 4.7 ja oli näyttelyn VSPROP oli siellä Wole (Flinkbein Wolec) ja PU2 ja vara-sert Andy (Marquee Flamdoodle).
Taija