Re: Agirodun puvut?


[ Vastineet / Follow Ups ] [ PON-sivujen juttupalsta ] [ FAQ ]

Jutun lähetti Tommi R , Kesäkuun 28, 2004 kello 16:26:43
----------------------------------------------------------------------

Re: Agirodun puvut?

Vastineena juttuun: Agirodun puvut?, jonka kirjoitti: Mirkka , Kesäkuun 25, 2004 kello 19:35:27:

Mirkka kirjoitti:
» Moikka!
» Olisiko kenelläkään ideoita agirodun pukukulkuetta silmällä pítäen? Ei oikein luovuus kuki, joten kaikki ajatukset ovat tervetulleita. Saisiko Ponytails nimestä jotain irti? Peikkomainen meininki ponihännillä höystettynä? Rautalankaversio: säkkikangasta, tilkkuja ja häntiä. Viikko olisi aikaa vermeet väkertää kasaan.


» Kyseleepi Mirkka,
» joka vermeet voisi kasata.

Ilman muuta jos voit vermeet kasata tee ihmeessä! Niin päästäisiin
tänä vuonna pukukulkueeseenkin (ja tietenkin voitetaan
paras puku palkinto, heh ;-)). Niin kun s-postissa jo aikasemmin
mainitsin, niin minä kyllä vetelen päälleni ihan mitä tahansa
vermeitä, kun vain joku ne tekee/hommaa ;-)

Maxi-kipailevien ajankohta (rataantutustuminen) on muuten on kello 13:30
numero oli 114 (olikohan muistaakseni ihan eka joukkue rataantutustumisen
jälkeen). Kannustusjoukot tervetuloa! Niin koiranpitäjää ei tässä tarvita,
kun ohjaajilla on vain yksi koira / ohjaaja, mutta mideissä ja maximölleissä
tällaiseenkin olisi tarvetta minulla ja Mirkalla.

--
- TRa


----------------------------------------------------------------------

Vastineet / Follow Ups:





[ Vastineet / Follow Ups ] [ PON-sivujen juttupalsta ] [ FAQ ]