Jutun lähetti marika , Kesäkuun 22, 2004 kello 00:48:42
Re: Onnea!!Vastineena juttuun: Onnea!!, jonka kirjoitti: Majka , Kesäkuun 22, 2004 kello 00:29:40:
Hienoa, joku muukin valvoo! Ettei vaan ois toi dg sama...
Onnea hurjasti siis myös Namille ja Analle sekä Mirvalle!