Jutun lähetti Mervi , Kesäkuun 15, 2004 kello 14:42:58
Re: ONNEA AINO!Vastineena juttuun: ONNEA AINO!, jonka kirjoitti: Sanna , Kesäkuun 13, 2004 kello 21:26:20:
Hellurei!!!
ISOJA ONNEN TOIVOTUKSIA Ainutlaatuiselle Ainolle!!!!Unohtamatta onnitella kasvattja Marikaa!!
Mikäs tämän mukavampi kotiin paltessa kun - huomata että edesmenneen poikakoirani tytär ON NIINN HIENOSTI aloittanut näytelmä uransa!!
Ja vieläpä oikein arvostetun puolalaisen tuomarin kehässä!!Hyvä hyvä Aino!!!Onnea myös muille viimeaikojen menestyjille niin täällä kotimaassa kuin etenpänäkin hienoja tuloksia takoneille suomalais koirille!
T. mervi ja karvat