Jutun lähetti marika t , Kesäkuun 9, 2004 kello 13:47:45
Re: "Perhetapahtuma"?Vastineena juttuun: ''Perhetapahtuma''?, jonka kirjoitti: Tintti , Kesäkuun 9, 2004 kello 12:37:33:
Katselepas Tintti vähän alempana olevaa Sannan viestiä, josta selviää tarvittavat tiedot! Tapahtuma on siis Järvenpäässä. terkuin marika
Ja olettekos te nyt sitten talon löytäneet, vai? Jos näin on, niin hieno homma ja onnea uudelle kodille!!
Tintti kirjoitti:
» Tapahtumia kohdassa lukee Kesäkuun osalta: "Perhetapahtuma" mm. Match Show, Agility - ja Toko näytöksiä, PON-Agilitymestaruuskilpailut"» Koska tämä on? Älkääkä sanoko että lue PON-infosta, meillä on muuton takia kaikki kamat vielä laatikoissa (=hukassa) vaatteita myöten, eikä lehdistä ole tietoakaan :)