Jutun lähetti Taija , Kesäkuun 5, 2004 kello 00:35:14
KIITOKSIASuuret kiitokset kaikille onnittelijoille!!!
Paiva on ollut todella mahtava. Lammintakinon ollut perati 29astetta.Barselonan kaupungista olemme saaneet nauttia jo 5 paivaa ja suunnitelmissa onviela 1 ranta-paiva.Taija Minna ja Tiina