Jutun lähetti Pia , Toukokuun 31, 2004 kello 22:36:56
Re: Sopisiko meille pon?Vastineena juttuun: Sopisiko meille pon?, jonka kirjoitti: Minni , Toukokuun 31, 2004 kello 17:16:53:
Soittakaa ihmeessä joko pentuvälitykseen tai jollekkin kasvattajalle,
puhelinnumerot löytyvät sivuilta! Näin saatte varmasti paljon tietoa
ja voitte esitellä lisää kysymyksiä.