Ja jälleen... ONNEA!


[ Vastineet / Follow Ups ] [ PON-sivujen juttupalsta ] [ FAQ ]

Jutun lähetti marika t , Toukokuun 31, 2004 kello 12:21:00
----------------------------------------------------------------------

Ja jälleen... ONNEA!

Eipä näytä tulevan loppua Minskin ja Wolen voitonkulusta.
"Pariskunta" on eilen pistäytynyt Ranskassa Lyonin KV näyttelyssä pokkaamassa cacibit ja Minski Ropin ja Wole Vsp:n!! Onnea!
Porukkahan on matkalla Barcelonaan, saapa nähdä, mitä sieltä on tuomisina!!
Suuren suuret onnittelut siis koko matkassa olevalle porukalle!
toivottelee Marika&kumpp


----------------------------------------------------------------------

Vastineet / Follow Ups:





[ Vastineet / Follow Ups ] [ PON-sivujen juttupalsta ] [ FAQ ]