Re: Onnea POMPULALLE !!!


[ Vastineet / Follow Ups ] [ PON-sivujen juttupalsta ] [ FAQ ]

Jutun lähetti Pia , Huhtikuun 28, 2004 kello 15:18:02
----------------------------------------------------------------------

Re: Onnea POMPULALLE !!!

Vastineena juttuun: Onnea POMPULALLE !!!, jonka kirjoitti: Taija , Huhtikuun 26, 2004 kello 21:42:48:

Onnittelut täältäkin Pompulan lapsille, hieno saavutus!
Näin sitä "Suomalainen veri" pärjäilee toisellakin puolella maailmaa!
Uteliaisuudesta kysyn, tiedätkö Taija oliko siellä paljonkin PONeja?
Meinaan että just esim. USA:sta?

Upeaa!
Pia & Sessa


----------------------------------------------------------------------

Vastineet / Follow Ups:





[ Vastineet / Follow Ups ] [ PON-sivujen juttupalsta ] [ FAQ ]