Jutun lähetti Pia , Huhtikuun 28, 2004 kello 15:18:02
Re: Onnea POMPULALLE !!!Vastineena juttuun: Onnea POMPULALLE !!!, jonka kirjoitti: Taija , Huhtikuun 26, 2004 kello 21:42:48:
Onnittelut täältäkin Pompulan lapsille, hieno saavutus!
Näin sitä "Suomalainen veri" pärjäilee toisellakin puolella maailmaa!
Uteliaisuudesta kysyn, tiedätkö Taija oliko siellä paljonkin PONeja?
Meinaan että just esim. USA:sta?Upeaa!
Pia & Sessa