Sateenkaarisillalle


[ Vastineet / Follow Ups ] [ PON-sivujen juttupalsta ] [ FAQ ]

Jutun lähetti Anu , Huhtikuun 16, 2004 kello 14:51:18
----------------------------------------------------------------------

Sateenkaarisillalle

Eilen saatoimme rakkaan ponimme Impun (Flinkbein Impuls, -96) ikuiseen uneen sinne, missä kipua ei ole. Imppu sairastui viime kesänä syöpään joka pysytteli lähes oireettomana pääsiäiseen saakka. Imppu alkoi yskiä, mutta oli kuitenkin suhteellisen pirteä ja söi hyvällä ruokahalulla loppuun saakka - eli siihen kun menimme näyttämään yskäämme eläinlääkäriin. Toinen keuhko oli täynnä nestettä eikä sydänäänet kuuluneet sen rohinan läpi, toinen ei toiminut enää ollenkaan. Kaulassa tuntui viisi isoa pattia, jotka olivat tulleet muutamassa päivässä ja aiheuttivat sen yskän. Se jäi Nuuhkun viimeiseksi matkaksi ja itkien veimme rakkaan pienen ponimme mökille viimeiseen lepopaikkaansa. Ikävä on kova ja laumassamme on pienen pon-koiran mentävä aukko. Ehkä vielä joskus...

Somewhere, over the rainbow
skies are blue.
Anf the dreams that you dare to
dream really do come true.

Kiitos, rakas Imppu niistä vuosista jotka elit koiralaumamme johtajana. Sinä olit koira, jollaisen omistaa vain kerran elämässä.

Ikävöiden Anu, Jari, Maria ja Aleksi sekä koirat Chem ja Cilla


----------------------------------------------------------------------

Vastineet / Follow Ups:





[ Vastineet / Follow Ups ] [ PON-sivujen juttupalsta ] [ FAQ ]