Re: Onko kellään kuvia Tokomestaruuskisoista/Agilityn aloittelevista?


[ Vastineet / Follow Ups ] [ PON-sivujen juttupalsta ] [ FAQ ]

Jutun lähetti marika , Syyskuun 4, 2003 kello 06:36:41
----------------------------------------------------------------------

Re: Onko kellään kuvia Tokomestaruuskisoista/Agilityn aloittelevista?

Vastineena juttuun: Onko kellään kuvia Tokomestaruuskisoista/Agilityn aloittelevista?, jonka kirjoitti: Majka , Syyskuun 3, 2003 kello 11:15:47:

Joo mulla on kuvia, mutta kun olen niin pirun fiksu tän koneen kanssa, niin en ymmärrä miten ne pakataan! Ja taisin niitä tossa jo vähän muokatakin, joten en tiedä saako niille enää kyseistä hommaa edes tehtyä.
Mun piti niitä teille jo lähettääkin, mutta loma loppui ja työt alkoi, joten muutama asia on jäänyt roikkumaan. Laitan sulle ne kuvat heti ensitilassa! Ja muille kans omansa! terv Marika


----------------------------------------------------------------------

Vastineet / Follow Ups:





[ Vastineet / Follow Ups ] [ PON-sivujen juttupalsta ] [ FAQ ]