Jutun lähetti Tommi Raita-aho , Maaliskuun 17, 2004 kello 15:07:38
Re: AGIROTU 2004 (3.-4.7. Kotkassa)Vastineena juttuun: AGIROTU 2004 (3.-4.7. Kotkassa), jonka kirjoitti: Majka , Maaliskuun 15, 2004 kello 23:04:29:
Majka kirjoitti:
» Heissan!» Odotamme innokkaina tämän vuoden AgiRotu-tapahtumaa.
» Puolikas maximöllijoukkue on jo koossa (ks. allekirjoittaneet).
» Ketkäs muut olisi lähdössä mukaan? Emme löytäneet netistä vielä muuta
» tietoa kuin tuon paikan ja päivämäärän, osaisiko joku (Tommi?) neuvoa
» tapahtuman oman kotisivun? Että osataan tänä vuonna ottaa ilo irti kaikissaAgirodulla ei ole kaiketi koskaan omia kotisivuja, näin olen ymmärtänyt
(älkää kysykö miksi). ASB-lehdestä saa vain tarkempaa tietoa niistä.
Voin laittaa tänne tarkemmin, kun sitä tietoa ASB:hen tulee.Mites muut joukkueet, pidetäänkö kilpailevien midi-joukkue (varakoira mukaan lukien)
samana kuin viime vuonna? Entäs kilpailevat maxit, ketä olisi joukkueeseen
tulossa? Sipowicz ei pääse enää mölleihin kun on kisannut, joten olisi
mukana kilpalevien midijoukkueessa (missä oli kyllä jo etuajassa mukana
viimevuonnakin). Anjo voisi olla vieläkin mukana maxeissa (möllijoukkueesakin
kun saa olla mukana yksi kilpaileva) jos ei nuorempia löydy,
ja Lita midijoukkueessa.Ilmoitelkaa, ketä on tulossa!
» mahdollisissa luokissa ja kilpailuissa. ;-)» Muistattehan, että viime vuonna sovittiin tämän vuoden teemaksi "Rölli ja metsänhenki"
» jolla voitamme pukukilpailun (PONit vaan kuivaan havumetsään juoksemaan niin niitten puku on valmis).
» Löytyykö innokkaita vaatteiden valmistajia?Kyllä se käy, kun joku muu tekee ne vaatteet....
tv.
--
- TRa + Anjo + Lita + Sipowicz