Jutun lähetti Kirsi , Syyskuun 1, 2003 kello 18:33:01
Re: Onnittelut katselmuksessa menestyneille! + kuviaVastineena juttuun: Onnittelut katselmuksessa menestyneille! + kuvia, jonka kirjoitti: Majka , Elokuun 31, 2003 kello 21:24:25:
Majka kirjoitti:
» Onnea kaikille katselmuksessa upeasti menestyneille koirille omistajineen ja kasvattajineen! Olipa kiva päivä ja kiva nähdä paljon koiria.» Värväsin Maken digikamerani kanssa ottamaan kuvia ja niitä tallentuikin jotakuinkin kaikista osallistujista. Minulla ei kuitenkaan ole kaikkien sähköpostiosoitteita, joten jos haluatte kuvan koirastanne katselmuksessa, niin pistäkää meiliä tulemaan: majka.borgstrom@kolumbus.fi
» Kiitoksia hyvistä järjestelyistä ja mukavasta päivästä!
» Majka
Kiitokset onnitteluista ja SUURI KIITOS Majkalle ja Makelle valokuvista!-Kirsi-