Re: Onnittelut katselmuksessa menestyneille! + kuvia


[ Vastineet / Follow Ups ] [ PON-sivujen juttupalsta ] [ FAQ ]

Jutun lähetti Kirsi , Syyskuun 1, 2003 kello 18:33:01
----------------------------------------------------------------------

Re: Onnittelut katselmuksessa menestyneille! + kuvia

Vastineena juttuun: Onnittelut katselmuksessa menestyneille! + kuvia, jonka kirjoitti: Majka , Elokuun 31, 2003 kello 21:24:25:

Majka kirjoitti:
» Onnea kaikille katselmuksessa upeasti menestyneille koirille omistajineen ja kasvattajineen! Olipa kiva päivä ja kiva nähdä paljon koiria.

» Värväsin Maken digikamerani kanssa ottamaan kuvia ja niitä tallentuikin jotakuinkin kaikista osallistujista. Minulla ei kuitenkaan ole kaikkien sähköpostiosoitteita, joten jos haluatte kuvan koirastanne katselmuksessa, niin pistäkää meiliä tulemaan: majka.borgstrom@kolumbus.fi

» Kiitoksia hyvistä järjestelyistä ja mukavasta päivästä!

» Majka


Kiitokset onnitteluista ja SUURI KIITOS Majkalle ja Makelle valokuvista!

-Kirsi-


----------------------------------------------------------------------

Vastineet / Follow Ups:





[ Vastineet / Follow Ups ] [ PON-sivujen juttupalsta ] [ FAQ ]