Kiitos!


[ Vastineet / Follow Ups ] [ PON-sivujen juttupalsta ] [ Vain aloitusotsikot / only starting Subjects ] [ FAQ ]

Jutun lähetti Majka , Lokakuun 15, 2007 kello: 11:16:58
----------------------------------------------------------------------

Kiitos!

Vastineena juttuun: Leiristä kiitokset!, jonka kirjoitti: Fia , Lokakuun 14, 2007 kello: 17:53:09:

Kiitos hienosta koulutusleiristä. Huomasin, että omien koirieni lisäksi myös joittenkin muiden kohdalla saatiin jossakin lajissa kertyneitä ns. solmukohtia hyvin auottua ja uskon, että moni koirakko sai uutta puhtia tuleviin harjoituksiinsa. Me ainakin saimme juuri sitä mitä kaivattiin!

Tuhannet kiitokset Ulla-Maijalle, Pekalle ja Nadjalle leirin ideoinnista, suunnittelusta ja kaikesta etukäteen ja viikonloppuna tekemästänne työstä. Kaikki meni sujuvasti ja hyvin.

Lisää tällasta! :-)))

Majka


----------------------------------------------------------------------

Vastineet / Follow Ups:





[ Vastineet / Follow Ups ] [ PON-sivujen juttupalsta ] [ Vain aloitusotsikot / only starting Subjects ] [ FAQ ]