Jutun lähetti Kirsi , Lokakuun 10, 2007 kello: 20:08:26
Re: OsanottoVastineena juttuun: Osanotto, jonka kirjoitti: Tarja , Lokakuun 8, 2007 kello: 22:53:12:
Osanottomme Sariannan suruun! Muisto ei kuole koskaan, mutta kyllä se suru jossain vaiheessa rupee helpottaa.
t.Kirsi, Jouni, Emma ja Fani