Jutun lähetti Eeva , Lokakuun 10, 2007 kello: 10:31:01
Re: OsanottoVastineena juttuun: Osanotto, jonka kirjoitti: Tarja , Lokakuun 8, 2007 kello: 22:53:12:
Osanottomme myös syvään suruunne!
Onneksi vaikeankin surun jälkeen jää vielä ne hyvät muistot...-Eevan perhe-