Jutun lähetti Taija , Syyskuun 30, 2007 kello: 19:26:12
Re: Treeneistä tosietsinnäksiVastineena juttuun: Re: Treeneistä tosietsinnäksi, jonka kirjoitti: Sarianna , Syyskuun 29, 2007 kello: 20:10:40:
No olipahan etsintä :-)
Tämä oli "mukavaa" luettavaa - no ei itse asiassa varmaan metsässä oleville ihan niin mukavaa, mutta osoittaa, että kyllä hyvin kolutettu koira osaa....
Hienoa Mikko.Taija