Jutun lähetti Kirsi , Elokuun 29, 2003 kello 22:28:47
Re: Essi 7v.Vastineena juttuun: Essi 7v., jonka kirjoitti: Raisa , Elokuun 29, 2003 kello 13:49:42:
Olihan kiva kuulla että Essi-neiti voi hyvin. Toivottavasti saatte viettää vielä monen monituista ihanaa vuotta yhdessä :)
t. Kirsi ja Fani