Jutun lähetti Tarja , Syyskuun 28, 2007 kello: 12:50:55
Re: Lomaterveiset aurinkoisesta ja helteisestä LodzistaVastineena juttuun: Lomaterveiset aurinkoisesta ja helteisestä Lodzista, jonka kirjoitti: Taija , Syyskuun 27, 2007 kello: 19:39:48:
Mahtavat Onnittelut!!! Ja jos joku, niin sinä Taija olet kyllä
oikea henkilö kunniakirjan saamaan. Fiksuja nuo puolalaiset.