Jutun lähetti Majka , Syyskuun 27, 2007 kello: 12:13:26
Re: pk-oikeuksien takaisin anominen ja BH-kokeetVastineena juttuun: pk-oikeuksien takaisin anominen ja BH-kokeet, jonka kirjoitti: Suvi , Syyskuun 27, 2007 kello: 11:38:31:
Moppi varmaan menee BH-kokeeseen ensi vuonna. Mites Pentin koirat, tai Maisa, tai muut tokoilijat? Jos alokasluokan läpäisee niin BH pitäisi kyllä myös onnistua.
Pelastuskoirakokeet, vaikka on kuinka palveluskoiraliiton alaisia, ei riitä säilyttämään pk-oikeuksia.
Meistä taas ei pk-kokeisiin ole, koska tämän hetken jyrkkä A-este on mielestäni järjetön PONille (millekään koiralle), ja oma koirani on jo rikki etuosasta eli yhteenkään noin korkeaan hyppyyn tai jyrkkään alastuloon en sitä tarkoituksella laita.
Majka