Jutun lähetti Sanna , Elokuun 22, 2007 kello: 19:37:54
Re: Suomessa taas - uusi agi-kenttien Kauhu !!Vastineena juttuun: Suomessa taas - uusi agi-kenttien Kauhu !!, jonka kirjoitti: Taija , Elokuun 22, 2007 kello: 09:14:16:
Onnea! Kerro heti, missä seuraavan kerran "kisailette", että pääsen katsomaan.
Kadehdin ohjaajaa, joka pysyy perässä ;)Sanna (Akilles-jänne paskana ja vain muutama juoksukierros ROP-kehassä!)