Jutun lähetti Sanna ja Andy , Heinäkuun 15, 2007 kello: 10:45:26
Re: Orivesi kr 14.7.07Vastineena juttuun: Re: Orivesi kr 14.7.07, jonka kirjoitti: Tintti , Heinäkuun 15, 2007 kello: 09:15:00:
Kiitos!
Olipahan ihan mukavaa taas 10 kk tauon jälkeen ;)
Kyllä varmaan vielä tämän kesän tai syksyn aikana otetaan muutaman kerran uusiksi,
jos vaan kasvattelija jaksaa vetää poikakoiraa perässään kehässä!
Andya edelleen kiinnostaa vain ja ainoastaan ne hajut siellä maassa ja kaikki muu on
turhaa.
Kiitos kaikille paikalla ollelille mukavasta pitkästä päivästä ja äitikoiralle
ihanasta esikoisesta!
Herra ei paljon tuuletellut kun päästiin kotiin
http://www.fotopankki.fi/Sannaluo/kuva/222459313104900?tag=Andy