Jutun lähetti Mervi , Heinäkuun 3, 2007 kello: 11:07:01
Re: argh ja onnea!Vastineena juttuun: argh ja onnea!, jonka kirjoitti: marika , Heinäkuun 3, 2007 kello: 09:13:00:
Moikka!
Onnea Roxylle hienosta tuloksesta!! - ei sitä meikäläinen pikku tyttönä osannu..eikä kyllä edes saanu omaa koiraa..
Marika, kyllä ne nuo kuvat on sitten kivoja.. pitäskö rakentaa galleria tilannekuvista vaikkapa kerhon sivuille:)) Et taida jäädä "uniikiksi" ilmeelläsi..Mervi