Jutun lähetti Taija , Helmikuun 11, 2004 kello 08:45:20
MEILTÄ KANS.....Onnea, onnea!!!!!!!Vastineena juttuun: Onnea, onnea!!!!!!!, jonka kirjoitti: Ana & Inka , Helmikuun 10, 2004 kello 20:46:50:
onneaonneaonneaonneaonneaonneaonnea
Meiltä kans ihan hirmusti onnea Latelle ja Namille CACIBeista ja ROP ja VSP arvoista Tallinan kv:ssä.
Ja tietty Vuokolle, Analle ja Mirvalle !!!!Taija & karvatssut