Jutun lähetti Tintti , Heinäkuun 1, 2007 kello: 21:27:01
Ihan kaikki: ONNEA!Vastineena juttuun: onnea näyttelypooneille, jonka kirjoitti: Milla , Heinäkuun 1, 2007 kello: 21:06:02:
Onnea ihan kaikille viikonlopun pon-sankareille, upeasti on mennyt Ruotsissa, Eestissä ja Suomessa kahtena päivänä!
Kiitokset kaikille meitä onniteille ja Miloua ryhmissä tsempanneille, taisi olla niin että PON-porukka veti taas desibeli-pohjat 1-ryhmän aikana ;) KIITOS!
Ohessa vielä kuva perheemme uusimmasta jäsenestä TUURESTA; rakkauspakkauksesta (joka myöskin osaltaan vaikutti lauantain poissaoloomme Tuusulasta).