Ihan kaikki: ONNEA!


[ Vastineet / Follow Ups ] [ PON-sivujen juttupalsta ] [ Vain aloitusotsikot / only starting Subjects ] [ FAQ ]

Jutun lähetti Tintti , Heinäkuun 1, 2007 kello: 21:27:01
----------------------------------------------------------------------

Ihan kaikki: ONNEA!

Vastineena juttuun: onnea näyttelypooneille, jonka kirjoitti: Milla , Heinäkuun 1, 2007 kello: 21:06:02:

Onnea ihan kaikille viikonlopun pon-sankareille, upeasti on mennyt Ruotsissa, Eestissä ja Suomessa kahtena päivänä!

Kiitokset kaikille meitä onniteille ja Miloua ryhmissä tsempanneille, taisi olla niin että PON-porukka veti taas desibeli-pohjat 1-ryhmän aikana ;) KIITOS!

Ohessa vielä kuva perheemme uusimmasta jäsenestä TUURESTA; rakkauspakkauksesta (joka myöskin osaltaan vaikutti lauantain poissaoloomme Tuusulasta).


----------------------------------------------------------------------

Vastineet / Follow Ups:





[ Vastineet / Follow Ups ] [ PON-sivujen juttupalsta ] [ Vain aloitusotsikot / only starting Subjects ] [ FAQ ]