Jutun lähetti Mervi , Kesäkuun 25, 2007 kello: 09:54:41
Re: Rovaniemi KV 23.6Vastineena juttuun: Rovaniemi KV 23.6, jonka kirjoitti: Leila , Kesäkuun 24, 2007 kello: 12:29:44:
Moikka!
Onnea isosti Rovaniemen sukseesta - ja seuraavan kerranhan Roope sitte sijottuu ryhmässä:)! Onne myös "pikku pojille" serti saaliiista!
t.Mervi