Re: Hämeenlinna tänään


[ Vastineet / Follow Ups ] [ PON-sivujen juttupalsta ] [ Vain aloitusotsikot / only starting Subjects ] [ FAQ ]

Jutun lähetti Tintti , Kesäkuun 16, 2007 kello: 18:52:44
----------------------------------------------------------------------

Re: Hämeenlinna tänään

Vastineena juttuun: Hämeenlinna tänään, jonka kirjoitti: Mervi , Kesäkuun 16, 2007 kello: 14:46:59:

Jes jes, ihan jees päivä. Ryhmiä odotellessa kierreltiin koirapuistossa, itse hämeenLINNASSA, jne. Räpsittiin kuviakin oikein urakalla, laittelen sivuille niitä myöhemmin. Kiitokset Taijalle taas esittämisavusta, hankalaa olisi ollut kahden valioruoksen kanssa yksin kehässä ;)

Ryhmissä Australialainen tuomari kertoi jo kokoomakehässä kuinka Milou "has some weight", eli ilmeisesti lämmin kädenpuristus oli osoitus siitä että läskejä ollaan :) Tosin mitään aikomusta ei ole miestä laihduttaa, on tasan samanlainen ollut viimeset kaksi vuotta ja hyvin on kelvannut kaikille muille tuomareille ;)


----------------------------------------------------------------------

Vastineet / Follow Ups:





[ Vastineet / Follow Ups ] [ PON-sivujen juttupalsta ] [ Vain aloitusotsikot / only starting Subjects ] [ FAQ ]