Jutun lähetti Mervi , Kesäkuun 3, 2007 kello: 21:21:58
Re: Milou Lohjalla BIS 2Vastineena juttuun: Milou Lohjalla BIS 2, jonka kirjoitti: Taija , Kesäkuun 3, 2007 kello: 18:17:30:
Hellou!
WAUTSI WAU ja ONNEA!!! - heti piti kurkata tänne,kun Tintin kanssa oli puhelimessa poristu.. kerrassaan upea suoritus!!!
t. Mervi