Jutun lähetti Tintti , Toukokuun 29, 2007 kello: 14:36:37
ONNEA KAIKILLE!Taas aivan mahtavia tuloksia viikonlopun jäljiltä, näyttelyistä, kokeista jne jne! UPEETA!
Ja kattokaas tän lisäksi Kolkan sivu (linkeistä löytyy), PON on päässyt mainosmalliksi!
HYVÄ PONIT ja ennenkaikkea HYVÄ OMISTAJAT ja KASVATTAJAT!!