rutkasti näyttelytuloksia


[ Vastineet / Follow Ups ] [ PON-sivujen juttupalsta ] [ Vain aloitusotsikot / only starting Subjects ] [ FAQ ]

[ Näytä kaikki viestit / Show all messages ]

Jutun lähetti Taija , Toukokuun 12, 2007 kello: 19:09:17
----------------------------------------------------------------------

rutkasti näyttelytuloksia

heips
Toooosi mielenkiintoinen aihe oli tuossa tuo PONin karvajuttu. Täytyy oikein syventyä siihen lukea kaikki kirjoitelmat huolella läpi... ja ottaa osaa keskusteluun hieman myöhemmin. Nyt on hiukan aika tiukalla :-)


Mutta muutama näyttelytulos tältä päivältä, eli
lauantai 12.05.2007


TURENKI, RYHMÄNÄYTTELY tuomari Tapio Eerola

UROKSET NUORTEN LUOKKA
Ambergini’s Willemn Alekxander
om. Marika Toivonen & Suvi Löfgren H

UROKSET VALIOLUOKKA
Flinkbein Wolec
om. kasv & Tiina Heino ERI,PU1,ROP, RYP 4

NARTUT JUNIORILUOKKA
Riposta Dla Flinkbein Kontekst
om. Taija Tuohilampi EH


Tuomari harmitteli, että enää ei ole käytössä vanhaa kp:ta, jota voisi antaa näin lupaaville juniorikoirille..... no, eipä tähän sitten enempää :-)


Toinen näyttely
HARJAVALTA, RYHMÄNÄYTTELY tuomari Lars Adeheimer,Ruotsi


NARTUT NUORTENLUOKKA
Suankroopin Dama Dola
om. Ursula Kyrönlahti EH

VALIO NARTTU
Flinkbein Swietny
om. Minna Perttula ERI1,PN1,ROP

VETERAANI NARTTU
Flinkbein Miedziany
om. Minna Perttula ERI1,PN2, ROP VETERAANI

Ja vielä Oulun näyttelystä kantautui tieto, että Marquee Jigalorum oli ollut ROP, saanut viimeisen sertin ja on nyt myös FIN MVA. ONNEA !!!!
Loppuja tuloksia odotellen....

Taija



----------------------------------------------------------------------

Vastineet / Follow Ups:





[ Vastineet / Follow Ups ] [ PON-sivujen juttupalsta ] [ Vain aloitusotsikot / only starting Subjects ] [ FAQ ]