Jutun lähetti Taija , Toukokuun 12, 2007 kello: 19:09:17
rutkasti näyttelytuloksiaheips
Toooosi mielenkiintoinen aihe oli tuossa tuo PONin karvajuttu. Täytyy oikein syventyä siihen lukea kaikki kirjoitelmat huolella läpi... ja ottaa osaa keskusteluun hieman myöhemmin. Nyt on hiukan aika tiukalla :-)
Mutta muutama näyttelytulos tältä päivältä, eli
lauantai 12.05.2007
TURENKI, RYHMÄNÄYTTELY tuomari Tapio EerolaUROKSET NUORTEN LUOKKA
Amberginis Willemn Alekxander
om. Marika Toivonen & Suvi Löfgren HUROKSET VALIOLUOKKA
Flinkbein Wolec
om. kasv & Tiina Heino ERI,PU1,ROP, RYP 4NARTUT JUNIORILUOKKA
Riposta Dla Flinkbein Kontekst
om. Taija Tuohilampi EH
Tuomari harmitteli, että enää ei ole käytössä vanhaa kp:ta, jota voisi antaa näin lupaaville juniorikoirille..... no, eipä tähän sitten enempää :-)
Toinen näyttely
HARJAVALTA, RYHMÄNÄYTTELY tuomari Lars Adeheimer,Ruotsi
NARTUT NUORTENLUOKKA
Suankroopin Dama Dola
om. Ursula Kyrönlahti EHVALIO NARTTU
Flinkbein Swietny
om. Minna Perttula ERI1,PN1,ROPVETERAANI NARTTU
Flinkbein Miedziany
om. Minna Perttula ERI1,PN2, ROP VETERAANI
Ja vielä Oulun näyttelystä kantautui tieto, että Marquee Jigalorum oli ollut ROP, saanut viimeisen sertin ja on nyt myös FIN MVA. ONNEA !!!!
Loppuja tuloksia odotellen....Taija