pieni lisäys


[ Vastineet / Follow Ups ] [ PON-sivujen juttupalsta ] [ Vain aloitusotsikot / only starting Subjects ] [ FAQ ]

Jutun lähetti Sarianna , Toukokuun 9, 2007 kello: 23:36:45
----------------------------------------------------------------------

pieni lisäys

Vastineena juttuun: Tarkka selostus kokeesta, jonka kirjoitti: Sarianna , Toukokuun 9, 2007 kello: 23:25:18:

Täytyypi vielä huomauttaa, että vain ruutu, tunnistusnouto ja liikkeestä istuminen meni niinkuin me ne osataa, joten aina ei tarvita ees täydellisyyttä ;)

Ja niille jotka vaipuvat epätoivoon kun mikään ei meinaa onnistua niin vierailkaa Lillan sivuilla ja tutustukaa meitin menneisiin tokokokeisiin, niistä on monelle epätoivon partaalla olleelle löytynyt toivoa!

Niin ja kiitos onnitteluista.

Ja vielä Maijkalle: tulkaa vaan tamperestin suuntaan niin kyl me voidaan jeesata...

-sarianna & lilla-


----------------------------------------------------------------------

Vastineet / Follow Ups:





[ Vastineet / Follow Ups ] [ PON-sivujen juttupalsta ] [ Vain aloitusotsikot / only starting Subjects ] [ FAQ ]