Jutun lähetti Majka , Toukokuun 9, 2007 kello: 19:18:00
Re: Onnittelut Lilla & Sarianna!Vastineena juttuun: Re: Onnittelut Lilla & Sarianna!, jonka kirjoitti: Majka, Mikko ja Moppi , Toukokuun 9, 2007 kello: 19:12:49:
Lisäänpä vielä, että taitaa tuo toko olla sitten meillä tuon Mopin oma laji. Vähän alkaisi siltä näyttää. Joten varmaan jonain päivänä taas meitäkin näkee tokokehissä pitkästä aikaa. :-)
Majka