Re: PON-agimestaruus 2004?


[ Vastineet / Follow Ups ] [ PON-sivujen juttupalsta ] [ FAQ ]

Jutun lähetti Mirkka , Tammikuun 11, 2004 kello 16:53:49
----------------------------------------------------------------------

Re: PON-agimestaruus 2004?

Vastineena juttuun: Re: PON-agimestaruus 2004?, jonka kirjoitti: Tommi , Tammikuun 8, 2004 kello 20:59:02:

Hupsista heijaa... Laukaalaiset myöhästyivät kisojen anomisessa, joten ne siirtynevät elokuun alkuun. Tarkka ajankohta varmistuu lähiaikoina. Suunnitelmissa on sekä virallinen agilityrata että hyppyrata ja tuomariksi pyydetään Mujusen Salmea.
Käytiin muuten "hakemassa" Olkan kanssa eilen Kajaanista toinen nollakuma kohti maksi kakkosia. Sutaistiin rata sen verran sukkelasti, että aikaa jäi reippaat 6 sekuntia. Yksi pahuksen bortsu oli meitä 4 sekuntia nopeampi, mutta joka ainoa belggari jäi taakse :)Sijoituttiin toiseksi. Taru tuli niin ikään luokassaan toiseksi reippaasti virheitä mukanaan, mutta toisilla virheitä oli vielä enemmän.


----------------------------------------------------------------------

Vastineet / Follow Ups:





[ Vastineet / Follow Ups ] [ PON-sivujen juttupalsta ] [ FAQ ]