Jutun lähetti Tarja , Huhtikuun 30, 2007 kello: 13:56:15
Re: Mikon palkkaVastineena juttuun: Mikon palkka, jonka kirjoitti: Majka , Huhtikuun 30, 2007 kello: 11:53:00:
HUIPPUA MIKKO JA MAJKA!!! Kyllä on Mallikas kakkunsa ansainnut :-)
Mahtavaa peeärrää rodulle... ei voi muuta sanoa!!!Surullista ettei jalka parane :-(