Jutun lähetti Taija , Huhtikuun 23, 2007 kello: 12:05:36
Re: Onnea!Vastineena juttuun: Onnea!, jonka kirjoitti: Tintti , Huhtikuun 23, 2007 kello: 09:40:39:
onnea meiltäkin, myös tätä kautta, Innille ja Merville valioitumisen johdosta, ja samoin Kaapolle ja Roopelle "idänvalloituksesta".
Taija & Flinkbein-karvaiset