Jutun lähetti Päivi ja Indi , Huhtikuun 21, 2007 kello: 17:27:12
Re: Laanasta naurattaa!Vastineena juttuun: Laanasta naurattaa!, jonka kirjoitti: Tintti , Huhtikuun 19, 2007 kello: 07:48:32:
Siis aivan mahtavia kuvia! Indi ei koskaan ole nauranut noin leveästi, se vaan vähän nostaa toista suupieltään, vähän veijarimaisesti paljastaen kulmahampaansa. Siitäkään en ole koskaan kuvaa saanut.
Kevät terkuin,
Päivi & Indi (joka täyttää ylihuomenna 8 vuotta, eipä uskois...)