Jutun lähetti Eeva , Huhtikuun 19, 2007 kello: 22:42:24
Re: Kaapon pikkuhymy - kuvaVastineena juttuun: Re: Kaapon pikkuhymy - kuva, jonka kirjoitti: milla , Huhtikuun 19, 2007 kello: 09:54:32:
milla kirjoitti:
» [IMG]http://img.photobucket.com/albums/v638/-Milla-/Sekalaisia/palstahymy.jpg[/IMG]
» Eihän tämä ole mitään verrattuna muihin,mutta hymy mikä hymy :)) Ja onhan se vähän noloa, iso mies ja näin suloinen ja varovainen alahampaiden paljastus...
» -mÄlä mitä Milla. Kaapollahan on oikein kaunis ja HERRASMIESMÄINEN hymy :c)
Meillä ei kyllä hymyile kukaan... (ei edes emäntä :cO )
Muillakin on aivan ihania hymyjä, rupee väkisinkin itteekin hymyilyttään kun noita kuvia kattoo...