Re: Riemukasta Uutta Vuotta!


[ Vastineet / Follow Ups ] [ PON-sivujen juttupalsta ] [ FAQ ]

Jutun lähetti Eeva , Tammikuun 1, 2004 kello 12:54:45
----------------------------------------------------------------------

Re: Riemukasta Uutta Vuotta!

Vastineena juttuun: Riemukasta Uutta Vuotta!, jonka kirjoitti: Ana, Inka ja Nami , Tammikuun 1, 2004 kello 09:36:49:

Ana, Inka ja Nami kirjoitti:
» Mielettömän upeaa, vauhdikasta,voitokasta,iloista, aurinkoista, suloista, leppoisaa, toiminnallista, säkenöivää ja ONNELLISTA UUTTA VUOTTA
» joka ainualle immeiselle joka tämän viestin lukeepi!
» Toivottelee perämettän tytöt :-)

Anan toivotuksiin yhdymme mekin täältä pohjoisen suomen perukoilta!

T:Eevan poppoo


----------------------------------------------------------------------

Vastineet / Follow Ups:





[ Vastineet / Follow Ups ] [ PON-sivujen juttupalsta ] [ FAQ ]