Jutun lähetti Eeva , Tammikuun 1, 2004 kello 12:54:45
Re: Riemukasta Uutta Vuotta!Vastineena juttuun: Riemukasta Uutta Vuotta!, jonka kirjoitti: Ana, Inka ja Nami , Tammikuun 1, 2004 kello 09:36:49:
Ana, Inka ja Nami kirjoitti:
» Mielettömän upeaa, vauhdikasta,voitokasta,iloista, aurinkoista, suloista, leppoisaa, toiminnallista, säkenöivää ja ONNELLISTA UUTTA VUOTTA
» joka ainualle immeiselle joka tämän viestin lukeepi!
» Toivottelee perämettän tytöt :-)Anan toivotuksiin yhdymme mekin täältä pohjoisen suomen perukoilta!
T:Eevan poppoo