Jutun lähetti marika , Huhtikuun 17, 2007 kello: 23:28:21
Re: VAASA KV 14.4-07Vastineena juttuun: Re: VAASA KV 14.4-07, jonka kirjoitti: marika , Huhtikuun 15, 2007 kello: 22:01:24:
Ja että osaa olla ihminen huonomuistinen;)) Mutta tässä siis tiedoksi:
Mukanamme reissulla ollut Roxy sijoittui upeasti 2.sijalle nuorempien sarjassa Juniorhandler kisassa, häviten ainoastaan hallitsevalle Suomen mestarille!
Koirana Roxylla oli tällä kertaa lk collie Ona, jota Roxy taitavasti ja varmasti esitti.Siis hirveän SUURET ONNITTELUT Roxylle vielä tätäkin kautta!
Marika