Jutun lähetti Tintti & karvattomat , Huhtikuun 16, 2007 kello: 07:23:29
ONNEA!Vastineena juttuun: Re: VAASA KV 14.4-07, jonka kirjoitti: Hanna & CH Paavo The Great , Huhtikuun 14, 2007 kello: 21:52:06:
Onnea ROPille ja VSPlle
sekä sertiläisille!